close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

זכיות בלוטו – איך אנחנו צריכים להסתכל עליהן ומה אנחנו יכולים לעשות איתן

מערכת שורשט ניסן, תשפב10/04/2022

זכיות בלוטו הן כאמור עניין של מזל. להבדיל מזכייה בטוטו שם יש את העניין של המזל אך גם יש נתונים מסוימים שיכולים לעזור למהמרים

תגיות:
אחד החלומות הגדולים של כל אחד מאיתנו הוא לקבל יום אחד שיחת טלפון ובו יימסר לנו שזכינו בלוטו. לשם כך, אנחנו צריכים כמובן למלא טופס לוטו ולא לשכוח לשלוח אותו לפני ההגרלה, בשביל שהוא יתקבל ואם אכן המספרים שבחרנו יעלו בגורל, אז אכן נזכה בפרס הגדול.

זכיות בלוטו הן כמובן עניין יוצא מן הכלל ולא משהו שכיח כל כך. מדי שבוע אלפי ואפילו עשרות אלפי אנשים שולחים טפסים ומנסים את מזלם, וישנם מקרים רבים בהם איש לא זוכה או שזוכים אנשים בודדים. צריך
לומר, היו גם מקרים בהם זכו הרבה מאוד אנשים בפרס הראשון, מה שהפחית משמעותית את ערך הזכייה עבור כל אחד מהם. הכלל הוא פשוט, יש פרס אחד גדול, ובו אמורים להתחלק כל הזוכים, לכן אם יש זוכה אחד הוא מקבל את הפרס, ואם יש כמה זוכים, אז כולם מתחלקים בסכום.

זכיות בלוטו הן כאמור עניין של מזל. להבדיל מזכייה בטוטו שם יש את העניין של המזל אך גם יש נתונים מסוימים שיכולים לעזור למהמרים (סביר להניח שקבוצה איכותית תנצח קבוצה חלשה ממנה, למרות שתמיד קיימת אפשרות להפתעה). בלוטו הכל מבוסס על מזל ועל היכולת לנחש נכון את המספרים שיעלו בהגרלה.

איך נוצרת זכייה בלוטו וכיצד מקבלים אותה
כאמור, מדי שבוע יש פרס ראשון הוא נקבע על פי כמות האנשים ששלחו טפסים ועל פי סך הכסף שנכנס למערכת כתוצאה מכך. בהתאם גם מחולקים הפרס השני, השלישי וכן הלאה. אם אין זוכים בפרס הגדול אז הזכייה לשבוע לאחר מכן והיא גדלה באחוז מסוים.

חשוב להבהיר, מי שזוכה בפרס הראשון לא בהכרח מקבל את כל הסכום. יש מס מסוים שעליו לשלם. נכון להיום המס מתחיל מסכום של קצת למעלה משלושים אלף שקל. כלומר, אם סכום הזכייה הוא נמוך יותר אז לא משלמים מס ומקבלים את כל הסכום, אם הסכום גבוה יותר אז צריך לשלם אחוז מסוים של מס. בעיקרון הזוכה יקבל את הסכום אחרי שייגבה ממנו המס.

כאמור, גם מי שלא מנחש את כל המספרים נכון יכול לזכות בפרס מסוים, זה תלוי בכמות הזוכים ובסכום הכסף שנותר לחלק. לרוב זה מגיע עד לרמה של ניחוש נכון של 4 מספרים.

מה אנחנו יכולים לעשות עם הזכייה?
זכיות בלוטו באופן טבעי יוצרות עבורנו אופציות שונות. למשל, אופציה לחסכון, תשלום עבור לימודים, תשלום עבור נסיעה לחו"ל, טיפול רפואי, אירוע וכל דבר אחר. אם מדובר על פרס גדול ומשמעותי, אזי שאנחנו יכולים גם להשתמש בו לצורך רכישת דירה.
כל זה נכון ורלוונטי, אם נדע למלא את הטופס כמו שצריך, לנחש את המספרים הנכונים ולא לשכוח לשלוח את הטופס בזמן.
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה